Am castigaaaaaaaat aerograful!!!

În urmă cu ceva vreme a avut loc Gala Inspired 2009 în The Silver Church unde au fost premiați câștigători ai celor șase secțiuni din concurs: Graphic Design, Architecture, Photography, Dramaturgy, Accessorise şi Fashion - eveniment ce s-a încheiat cu un memorabil concert Urma.

În cadrul acestui amplu eveniment s-a desfășurat un concurs live de pictură cu aerograf: "Inspired Craftmanship" pe un panou A0, chiar lângă scena. Da, ați ghicit... am participat la acel concurs și, deși am ieșit pe locul 2, anunț cu mândrie că am câștigat un set complet de aerograf inclusiv o minunăție de compresor foarte ușor de transportat și comod :) Bucuria mi-a fost cu atât mai mare cu cât eu nu mai pusesem mâna de vreo doi ani pe un aerograf și tare îmi era dor de vremurile în care desenam aproape zilnic cu "o jucărie" ca asta.

Acum, după cum le-am promis colegilor (în cazul în care voi câștiga), îmi revine sarcina de a mâzgâli toți pereții zonei de creație din mansarda GREY-ului. It's gonna be fun! ...și am promis de asemenea că voi oferi training gratuit colegilor care vor să învețe să-l folosească.

O să revin cu imagini ale mâzgâlelilor de pe pereți. Acum mă duc să-l montez.
Peace!

2 comments:

  1. @Andreea G: Poti sa te consideri deja inscrisa pt "cursurile" de aerograf. Esti a 1253-a pe lista. :P

    ...da, pentru ca te cunosc si esti atat de simpatica o sa te trec in fata. Sshhh!! sa nu mai spui nimanui. :)

    ReplyDelete